openstandards

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Jul 20 17:44:17 EEST 2007

On 2007-07-20 17:29, ndemou at gmail.com wrote:

> κάνε functional decomposition εσύ σ'αυτό:
>    if x>y then max=x else max=y
> και'γω δέχομε όσα σκατά ταύρου μου επισυνάψεις

    m = maxpos(x, y)

Δεν έχει σημασία αν το maxpos() είναι function, macro ή αν είναι
reader-macro σε ένα Lisp interpreter που δε θα το δει ποτέ ο compiler.

Το σημαντικό είναι ότι ο «αναγνώστης» που θα δει μια γραμμή όπως:

    m = maxpos(x, y);             # find maximum 'hand' position

δε θα δυσκολευτεί τόσο πολύ όσο ένας άλλος αναγνώστης που θα δει το:

    if x>y then max=x else max=y

Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι το ίδιο, το επίπεδο "maintainability" του
πρώτου όμως είναι ελαφρώς καλύτερο.

/me σκάει, γιατί το thread έχει ξεφύγει εντελώς πλέον