openstandards

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Fri Jul 20 15:28:11 EEST 2007

On 7/20/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> Τέλος πάντων.  Το θέμα μας είναι ότι «ο κώδικας δεν είναι πάντα το
> καλύτερο documentation» και σ' αυτό πιστεύω συμφωνούμε όλοι :-)

ναι όντως. Ισως η μοναδική έννοια κατά την οποία η φράση "ο κώδικας
είναι το καλύτερο documentation" είναι όντως αληθής είναι το γεγονός
πως ο κώδικας είναι η ίσως η πιο ακριβής περιγραφή του τρόπου
λειτουργίας του προγράμματος που μπορείς να έχεις (εφόσον μπορέσεις να
τον καταλάβεις). Όταν αντιμετοπίζεις μια πραγματικά περίεργη και
σπάνια συμπεριφορά και αφότου ξεψαχνήσεις το πραγματικό documentation,
τότε και μόνο τότε το καλύτερο documentation είναι ο κώδικας.

Αλλά σαν χιουμοριστική ειρωνία είναι πολύ καλή ατάκα :)

> [...]
> Όλο αυτό μπορεί να γίνει κάτι σαν:
>
>     [...]
>     SUB RESETSPEED
>         SLOW=0;
>     END SUB
>   [...]

όχι δεν μπορεί να γίνει έτσι γιατί το πρόγραμμα τρέχει σε 256 bytes
RAM και επεξεργαστή στα 12ΜΗz (εσείς εκεί πίσω σταματήστε να γελάτε).
Το να καλέσεις μια υπορουτίνα υπό αυτές τι συνθήκες μόνο και μόνο για
να κάνει slow=0 ή αντιστοίχως απλοΐκά πράγματα είναι χαζομάρα. Βέβαια
μπορείς να το κάνεις macro (όπως έχω όντως κάνει τον παρακάτω snipet
σου) αλλά μάλλον δεν αξίζει τον κόπο γιατι είναι ούτως ή άλλως
selfexplicable και μετά απο κάποιο σημείο με τα macros χάνεις την
μπάλα.