dist-upgrade σε debian testing

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Thu Jul 19 23:58:55 EEST 2007

When the date was Wednesday 18 July 2007, Giorgos D. Pallas wrote:

> Λοιπόν εκεί που προσπαθώ να κρατάω το λινουξάκι μου συμμαζεμένο
> εγκαθιστώντας πακέτα με φειδώ, και συχνά ψάχνοντας και εξολοθρεύοντας
> ορφανά (πακέτα) με το deborphan, χθες που επιχείρησα να κάνω ένα
> aptitude dist-upgrade
> μου βγάζει (το output στο τέλος του mail) καμιά 180 πακέτα προς
> αναβάθμιση, εντάξει λέω, και άλλα 60 για αυτόματο install αφού υποθέτω
> κάποιες νέες εκδόσεις εγκατεστημένων πακέτων τα απαιτούν. Σύνολο: το
> σύστημα θα μεγαλώσει περί τα 200 ΜΒ! Δεν μπορώ να πω ότι μου πολυάρεσε,
> και γι'αυτό αν κανένας έμπειρος debian user μπορεί να μου πεί κάτι
> [...]

Ξεφεύγω αλλά, IMHO, σε ένα desktop-oriented σύστημα, είναι χαμένος κόπος να
προσπαθείς να έχεις τον Απόλυτο Έλεγχο(ΤΜ) του τι είναι εγκατεστημένο, τι
πραγματικά χρειάζεται, τι χρησιμοποιείται και πως θα μπορούσε να είναι πιο
μινιμαλιστικό το installation. Αν θες κάτι τέτοιο, βάλε FreeBSD (ακόμη και
το Slackware έχει πάρει το στραβό δρόμο σε αυτό το θέμα τον τελευταίο
καιρό).

--
 Michael Iatrou