Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΑ ΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

ndemou at enlogic.gr ndemou at enlogic.gr
Tue Jul 17 16:36:39 EEST 2007

On 7/17/07, ΡΟΥBΑΛΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ <srouvalis at mail.com> wrote:
> Νίκο καλησπέρα
> Έχουμε καιρό να τα πούμε. Έχω ένα πρόβλημα με τα ελληνικά μενού
> προγραμμάτων όπως το ΧΜΜS.

οπωσδήποτε διάβασε αυτό:
How To Ask Questions The Smart Way
"Guide to teach how to ask technical questions in a way more likely to
get a satisfactory answer."
     -- www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

> Μου βγάζει ιερογλυφικά λές και δεν έχω κάποια
> γραμματοσειρά.

ή σαν να μην τα αποκωδικοποιεί με το σωστό encoding (π.χ. 8859-7/UTF-8 κτλ)

> Καμιά πρόταση για να το διορθώσω; Ευχαριστώ

όπως θα διαβάσεις και στο "How To Ask Questions The Smart Way" πρώτη
κίνηση είναι ένα google για κάτι σαν "xmms ελληνικά"

> P.S. έχω στείλει το ίδιο mail ξανά στο ubuntu-gr-bounces at lists.ubuntu.com
γιατί στέλνεις στο  ubuntu-gr-bounces???