Re: NIS χρήστης δεν κάνει logon στον Η/Υ

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Tue Jul 17 16:29:34 EEST 2007

On 7/17/07, V13 <v13 at priest.com> wrote:
> [...]
>   Symfona me to wikipedia[1], ta 2 zeygaria exoyn diaforetikes antistaseis
> metaksy toys. Den ksero bebaia kata poso isxyei kati tetoio. [...]

καλά κάνεις και δεν έχεις πειστεί. Περάσαν πολλά χρόνια από τότε που
σπούδαζα ηλεκτρονικά αλλά μου φαίνεται ότι αυτά που αναφέρει αυτή η
σελίδα της wikipedia είναι ... χμ... μπούρδες. p.x.:

Δεν μπορώ να φανταστώ κανένα λόγο τα 4 *ολόιδια* ζευγάρια καλώδια
(ίδιο πάχος, ίδιο υλικό, ίδια μηχανικά χαρακτηριστικά συστροφής, ίδιο
υλικό στον μανδύα κτλ) να έχουν οποιαδήποτε _ουσιαστική_ διαφορά στην
αντίσταση τους το ένα απο το άλλο. Αλλά ακόμα και αν έχω ξεκουτιάνει,
ακόμα και τότε υπάρχει η εξής απορία: Γιατί σε όλα τα datasheets για
UTP/STP/SFTP/... καλώδια που κάποτε διάβαζα δεν πρόσεξα να αναφέρει
κάτι σχετικό. Αν έλεγε ότι το πράσινο ζευγος έχει 98Ωμ αντίσταση αντί
για 100 είμαι σίγουρος ότι θα το πρόσεχα (τέτοια κουφά δεν περνάνε στο
ντούκου όταν ασχολήσε ζωηρά με το αντικείμενο και δεν είσαι βλάκας).

> [...]
>   AFAIK h idea einai oti xrisimopoieis T568A se katakoryfi kalodiosi kai
> T568B se orizontia [...]

ΟΚ σχετικά με τον λόγο που βάζεις 568Α στην κατακόρυφη καλωδίωση. Αλλά
για ποιο λόγο να βάλεις T568B στην οριζόντια???