NIS χρήστης δεν κάνει logon στον Η/Υ

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jul 16 18:33:20 EEST 2007

On 2007-07-16 18:26, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:
> Ομολογουμένως πολύ μου άρεσε η ιδέα του, λέω να χαλάσω το απλό μου
> NIS+NFS και να βάλω ένα "Mercurial Repository"  :) (έχει και μια
> μεγαλοπρέπεια το όνομα) Δεν ξέρω ο Κώστας που έχει το πραγματικό
> πρόβλημα τι λέει, αλλά φοβάμαι μη τυχόν και πείσει την εταιρία να
> ξαναγυρίσει στα Windows :)

Το "mercurial repository" ήταν προφανώς -- για όποιον ξέρει το πρήξιμο
που έχω κάνει στον κόσμο του GRnet/IRC εγώ για το Mercurial -- ένα
trigger point για να σου πω εγώ μετά το εξής:

    «Το Mercurial δεν είναι καλό εργαλείο για HOME directories,
    γιατί δεν διατηρεί τα timestamps (modification times, κλπ)
    και άλλα `ειδικά' χαρακτηριστικά των αρχείων.  Ορισμένα από
    αυτά είναι ΠΟΛΥ χρήσιμα όμως σε ένα HOME directory, οπότε
    `φοβού τους Κεραμίδες και Mercurial φέροντας'.»