NIS χρήστης δεν κάνει logon στον Η/Υ

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Jul 16 16:45:50 EEST 2007

On Monday 16 July 2007 16:12:25 costas wrote:
> Φίλε Αντώνη,
>
> Σε ευχαριστώ για το μήνυμά σου...
>
> Έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις για τα προφίλ στο server.
> Επίσης θα μου έλυνε και προβλήματα με backup και αλλά...

Όχι προφίλ, home directories λέγονται.

Τι δίκτυο είναι; Δηλαδή είναι δίκτυο ethernet με καλώδια UTP και hub 10
MBits; Όταν κάνεις ping -f υπάρχουν απώλειες; Το NFS τσαντίζεται όταν
χάνονται πακέτα. Μήπως το μηχάνημα στο οποίο έκανες τις δοκιμές δεν
έχει καλό καλώδιο ή έχει κάποιο άλλο πρόβλημα;

Εν πάση περιπτώσει μια λύση στο πρόβλημα που έχεις έτσι όπως το έθεσες
ειπώθηκε από κάποιον, και είναι ένα σκριπτάκι που να δημιουργεί τις
home directories όταν μπουτάρει ο client.  Κάτι σαν

for user in `ypcat passwd`; do
  mkdir /home/$user
  chown $user:$user /home/$user
done