Re: NIS χρήστης δεν κάνει logon στον Η/Υ

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Mon Jul 16 00:13:04 EEST 2007

On 7/15/07, Manolis Kiagias <sonicy at otenet.gr> wrote:

> Επειδή έχω NIS και έχω δοκιμάσει διάφορα (τώρα το χρησιμοποιώ με NFS
> exported homes) είναι απόλυτα εφικτό να δημιουργήσεις τα αντίστοιχα
> homes με το χέρι τοπικά σε κάθε μηχάνημα και να κάνεις τα αντίστοιχα
> απαραίτητα chown και παίζει μια χαρά. Φαντάζομαι βέβαια ότι το πρόβλημα
> σου είναι ότι θες η διαδικασία αυτή να είναι αυτοματοποιημένη δηλ. αν
> δεν υπάρχουν τα αντίστοιχα directories να δημιουργούνται. Αν και αυτό
> δεν θα στο κάνει το NIS μήπως θα πρέπει να σκεφτείς μια κλασική
> Linuxoειδή λύση; Π.χ. ένα script που θα ελέγχει τα ονόματα των χρηστών
> [...]

προσοχή ! θα πρέπει τα τοπικά (στους clients) home dirs να είναι
φτιαγμένα από τους χρήστες (ίσως με su) έτσι ώστε να είναι σωστά τα
uid / gid τους...

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656