NIS χρήστης δεν κάνει logon στον Η/Υ

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun Jul 15 23:47:31 EEST 2007

linuxlists wrote:
> Αυτό που γράφεις είναι σωστό.
> Το σύνηθες είναι να υπάρχουν τα home directories σε nfs exported φακελλο
> στο ΝΙΣ διακομιστή.
> Επειδή έχω υπερφορτωμένο LAN ψάχνω τρόπο να υπαρχει ξεχωριστό "τοπικό"
> home  σε κάθε Η/Υ όπως μπορεί να γίνει με SAMBA & winbind άν είχα
> winblows domain controller
>
> Ευχαριστώ για όλες τις ως τώρα απαντήσεις !!

Επειδή έχω NIS και έχω δοκιμάσει διάφορα (τώρα το χρησιμοποιώ με NFS
exported homes) είναι απόλυτα εφικτό να δημιουργήσεις τα αντίστοιχα
homes με το χέρι τοπικά σε κάθε μηχάνημα και να κάνεις τα αντίστοιχα
απαραίτητα chown και παίζει μια χαρά. Φαντάζομαι βέβαια ότι το πρόβλημα
σου είναι ότι θες η διαδικασία αυτή να είναι αυτοματοποιημένη δηλ. αν
δεν υπάρχουν τα αντίστοιχα directories να δημιουργούνται. Αν και αυτό
δεν θα στο κάνει το NIS μήπως θα πρέπει να σκεφτείς μια κλασική
Linuxoειδή λύση; Π.χ. ένα script που θα ελέγχει τα ονόματα των χρηστών
από τα NIS maps και θα δημιουργεί τοπικά τους αντίστοιχους καταλόγους;
Αυτό θα μπορούσε να τρέχει σε κάθε εκκίνηση των μηχανημάτων ή και κατά
τακτά διαστήματα μέσω cron. Σίγουρα πάντως γίνεται.