Re: NIS χρήστης δεν κάνει logon στον Η/Υ

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Sun Jul 15 23:55:42 EEST 2007

On Sun, 15 Jul 2007 linuxlists at freemail.gr wrote:
> Άν δοκιμάσω με gnome... απλά σκάει με τον ίδιο τρόπο χωρίς να βγάζει το
> μήνυμα.
>
> Όταν κάνω login από κονσόλα με βάζει κανονικά
>
> Είτε με βάλει είτε όχι δε φτιάχνει home directory κτλ. Ο χρήστης στο NIS
> έχει δηλωμένο path για home: /home/username Φαντάζομαι πως θα πρέπει στο
> client να δημιουργήσει ένα home directory αλλά...
>
> Άν δηλώσω home σε φάκελο που γίνεται mount με NFS (fstab και chmod 777)
> όλα δουλεύουν ρολόϊ.

Opws eipan kai oi prolalhsantes to NIS den exei kammia sxesh me th
dhmiourgia topikou home-dir sto mhxanhma-client.

Stous clients vale "automounter" wste opote zhth8ei to /home/bla na ginei
mounted ekeinh th stigmh apo ton NFS server sou. Argotera, otan o xrhsths
exei kanei logout, to directory auto 8a ginei unmounted automata.

An antimetwpiseis provlhma me th sunta3h twn config files tou
automounter steile mail. Dystyxws de mporw na sou episunapsw paradeigma
auth th stigmh ka8ws oloi oi NIS clients mou einai kleistoi :)

dimitris