[Ellak] [Fwd: Gobuntu-devel mailing list created]

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Sun Jul 15 15:49:45 EEST 2007

On 7/15/07, Giorgos Logiotatidis <seadog at sealabs.net> wrote:

> !! Warning Flame Bait Above !!
>
> Πέρα λοιπόν από τους μερικούς χιλιάδες enthusiasts το θέμα είναι ότι μια
> διανομή με την εμβέλεια και την δυναμική του ubuntu θα πιέσει (όπως
> αναφέρει και το ίδιο το announcement που έστειλα) τους κατασκευαστές να
> βγάλουν free drivers, πράγμα που θα ωφελήσει και τους non enthusiasts
> γιατί πιστεύω ότι και εσύ βαγγέλη θα προτιμούσες η wireless κάρτα στο
> laptop σου να απολαμβάνει την νέα δομή του wireless stack στον 2.6.22
> και να μην την φορτώνεις με ndiswrapper, έτσι δεν είναι;

δεν θα διαφωνήσω για το θέμα της δυναμικής της οποίας θα επάγει μια
επιτυχημένη διανομή . Το θέμα είναι ότι είναι δύσκολο τέτοιου είδους
projects (ένα flavour δηλαδή του ubuntu) τα οποία δεν έχουν τη σοβαρή
υποστήριξη κάποιου πολύ μεγάλου απο πίσω να έχουν επιτυχία. Α! τώρα
που το θυμήθηκα... το τελευταίο buzzword (λέγε με beryl) θέλει αν δεν
απατώμαι proprietary drivers για να παίξει... κάνω λάθος;

Τέλος, κανένας κατασκευαστής h/w δεν είναι υποχρεωμένος να σου δίνει
εταιρικές πληροφορίες. Πίστεψέ με, αρκετές εταιρικές πληροφορίες
βρίσκονται μέσα στους drivers.

Πάντως, το ndiswrapper κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι ένα αρκετά
συμπαθητικό project που δείχνει ότι εάν το επιθυμεί το community
βρίσκει λύσεις σε θέματα υποστήριξης h/w.

Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656