mounting εξωτερικό σκληρό δικο

axelmangr axelmangr at freemail.gr
Sat Jul 14 20:18:04 EEST 2007

Καλησπέρα παιδία

Έχω μια μικρή ερώτηση. Έχω έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο usb και FC6 και
θέλω να χειριστώ το mounting του. Αφού λοιπόν απενεργοποίησα τον hal
(επειδή δεν μου πολυαρέσει) έβαλα στο /etc/fstab την εξής καταχώριση:
/dev/sda1               /mnt/E                  vfat
user,iocharset=utf8,umask=0,sync,quiet,exec,codepage=866,noauto 0 0

Όταν λοιπόν θέλω να έχω τον σκληρό, με  $mount /mnt/E  μου εμφανίζεται
και με  $umount /mnt/E εξαφανίζεται. Όλα καλά μέχρι εδώ. Όταν όμως
μπουτάρω τον υπολογιστή και πατήσω για πρώτη φορά να τον κάνω mount η
κονσόλα μου λέει: mount: special device /dev/sda1 does not exist. Για να
το υπερπηδήσω αυτό το πρόβλημα πρεπεέι να βγάλω το καλώδιο του σκληρού
και να το ξαναβάλω. Αλλά όπως καταλαβαίνεται αυτό δεν βολεύει και πολύ.
Έχετε καμιά καλύτερη ιδέα?

Ευχαριστώ πολύ
axelmangr