encoding sto ubuntu

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Fri Jul 13 22:11:34 EEST 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> Γιατί αρνείσαι να παραδεχτείς ότι ορισμένες φορές το «backwards
> compatibility με υπάρχοντα αρχεία» δεν είναι η καταστροφή του κόσμου,
> αλλά μπορεί να είναι ακόμα και *ανάγκη* σε ορισμένες καταστάσεις;
>
> Αν μια δημόσια υπηρεσία έχει 4.294.967.296 έγγραφα, αποθηκευμένα σε
> 16.777.216 CD-ROM,
Κατά τα αναμενόμενα 2^32 και 2^24 τα νούμερα του Γιώργου. Αρχίζετε να γίνεστε
προβλέψιμος κύριε. Προτείνω αριθμητική συμπληρώματος του 2 στο μέλλον. :-)

Πέρα από όλα τα άλλα θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί του. Οσο και εάν είμαι έτοιμος να
"ρίξω στην πυρά" (μια και είναι των ημερών) εμπρηστές και μαλάκες που γράφουν από
το μηδέν χωρίς καμία ανάγκη για compatibility εφαρμογές οποιουδήποτε είδους σε
ISO-8859-X γιατί απλά δεν ξέρουν καλύτερα και βαριόντουσαν να μάθουν, τόσο κατανοώ
απόλυτα την ανάγκη για backwards compatibility. Είναι απαραίτητο να υπάρχει και
δεν είναι ηλίθια η μεγαλύτερη εταιρεία ΙΤ στον κόσμο(ναι για την ακατανόμαστη λέω)
που το είχε ως βασικό σκοπό της τόσα χρόνια.

Βέβαια υποστηρίζω και την σταδιακή μετατροπή των παλιών μορφών δεδομένων σε νέες
γιατί τι θα γίνουν τα 2^16 CD-ROM όταν σε 20-30 χρόνια θα πρέπει να ανακατέψεις γη
και ουρανό για ένα CD-ROM drive; Ασε που δεν θα ανοίγουν με κανένα πρόγραμμα τα
2^32 έγγραφα....

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074