encoding sto ubuntu

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Jul 13 18:51:00 EEST 2007

On 2007-07-13 18:32, "Ag. D. Hatzimanikas" <a.hatzim at gmail.com> wrote:

> Γιατί μπερδεύεστε με λογοπαίγνια;

Γιατί αρνείσαι να παραδεχτείς ότι ορισμένες φορές το «backwards
compatibility με υπάρχοντα αρχεία» δεν είναι η καταστροφή του κόσμου,
αλλά μπορεί να είναι ακόμα και *ανάγκη* σε ορισμένες καταστάσεις;

Αν μια δημόσια υπηρεσία έχει 4.294.967.296 έγγραφα, αποθηκευμένα σε
16.777.216 CD-ROM, των οποίων τα file names είναι κωδικοποιημένα με
την ISO 8859-7 κωδικοποίηση, τι _ΑΚΡΙΒΩΣ_ είναι αυτό που σου φαίνεται
ότι είναι «λογοπαίγνιο» στην φράση «Είναι πολύ πιο μικρό το κόστος της
native υποστήριξης για ISO 8859-7 από την αντικατάσταση όλων αυτών με
ένα ίσο ή μεγαλύτερο αριθμό από CD-ROMs με UTF-8 encoded ονόματα
αρχείων»;

Κι αυτό είναι _ΜΙΑ_ περίπτωση στην οποία η υποστήριξη για ISO 8859-7
μπορεί να χρειάζεται για δεκαετίες ακόμα.  Ορισμένα αρχεία δεν χαλάνε
κάθε φορά που αγοράζεις καινούριο δίσκο για το desktop PC που έχει
κάποιος από εμάς στο σπίτι του, αλλά κρατιούνται για ΔΕΚΑΔΕΣ χρόνια.

Βρες κάποιο άλλο καλοκαιρινό κόλλημα, σε παρακαλώ, δεν έχει νόημα να
γράφουμε τα ίδια και τα ίδια, αφού αρνείσαι να δεχτείς για κάποιο λόγο
ότι η υποστήριξη για κάποιο «πρότυπο» δε μπορεί να εξαφανιστεί ένα
πρωί επειδή ξύπνησες εσύ από τη λάθος πλευρά :P