Manipioularisma postscript

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Jul 13 14:04:40 EEST 2007

On Friday 13 July 2007 00:55:19 V13 wrote:
> BTW me pia
> logiki scannareis kati se postscript kai oxi se jpeg/png/tiff?

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Έχω ένα τεύχος 86 σελίδων μπρος-πίσω, το
βάζω στο adf, βγαίνουν 43 σελίδες σε ένα αρχείο postscript, το ξαναβάζω
ανάποδα στο adf, άλλες 43 σελίδες σε άλλο ένα αρχείο. Ο λόγος λοιπόν
που το σκάναρα σε ps είναι το multi-page, αν και νομίζω πως και το tiff
έχει αυτή τη δυνατότητα.  Ο τελικός στόχος είναι ένα αρχείο pdf.

Κατόπιν των απαντήσεών σας, αλλάζει το πλάνο: το xsane μπορεί να
ρυθμιστεί να τα σκανάρει σε 86 διαφορετικά αρχεία, που τα αριθμεί
αυτόματα από 0001 ως 0086, οπότε μετά μπορεί εύκολα να γίνουν crop με
το imagemagick και στη συνέχεια merge με ένα script (η σειρά τους είναι
1, 44, 2, 45, 3, 46, ...). Για τη συνένωση πολλών εικόνων σε ένα
αρχείο, ως διαφορετικές σελίδες, ξέρω τα psmerge και pdfjoin, απ' ό,τι
βλέπω ίσως γίνεται και με convert -adjoin.