encoding sto ubuntu

Ag. D. Hatzimanikas a.hatzim at gmail.com
Fri Jul 13 12:29:11 EEST 2007

On Fri, Jul 13, at 11:18 Giannis Karampas wrote:

> To ekana alla dystyxws den allakse kati.......... Pali etsi ta vlepw
> ola. To apotelesma tis entolis:
>
> el_CY.UTF-8... up-to-date
>   el_GR.UTF-8... up-to-date
[...]
>   en_ZW.UTF-8... done
>
> Ap'oti fainetai einai ola UTF-8, egw omws thelw na ta rythmisw se
> iso8859-7....

Παραμένει δικαίωμα σου να προτιμάς το  iso8859-7, όπως και εγώ έχω την
ελευθερία να παροτρύνω τον κόσμο όλο, που κινείται και δουλεύει γύρω από
την εξέλιξη του ελεύθερου λογισμικού, να σταματήσουν να προσφέρουν κάθε
είδους υποστήριξη για τα απαρχαιωμένα και καταδικασμένα στη συνείδηση,
των κάθε είδους iso*, που:
Αποτελούν και αποτέλεσαν βασική τροχοπέδη στην αποδοχή του Linux συγκεκριμένα
αλλά και των BSD*.
Ήταν μέγα λάθος της κοινότητας που επέμεναν στα αξιοθρήνητα isos* και δεν
χρησιμοποιήθηκε από την αρχή Unicode κωδικοποίηση, όπως έκανε ήδη από το
1991 το plan9.

Είναι ευθύνη μας να προτρέπουμε τον κόσμο στην μόνιμη και αποκλειστική
χρήση Unicode. Και η υλοποίηση UTF-8, μας είναι αρκετή για τα επόμενα
χρόνια, όπως και συμβατή με το επερχόμενο UTF-32.