Poso kostizei na ftiaksoume to ellhniko pliktrologio;

Ag. D. Hatzimanikas a.hatzim at gmail.com
Fri Jul 13 12:06:52 EEST 2007

On Fri, Jul 13, at 09:52 Dimitris Kalamaras wrote:
> Στις 12-07-2007, ημέρα Πεμ, και ώρα 18:25 +0300, ο/η Ag. D. Hatzimanikas
> έγραψε:

> Το «πρέπει» είναι σίγουρο;

Το «πρέπει» πήγαινε στο το ότι ο Αντώνης προσπαθούσε να δουλέψει αυτό το
συγκεκριμένο πλήκτρο, το «rwin» πρέπει να δουλεύει επίσης.

Αλλά μια και ανέφερες το «win key», και καθώς κοίταζα χτες το εντυπωσιακό σε
απλότητα αλλά μάλλον «άχρηστο» πληκτρολόγιο του Ρικούδη.

τόσο σαν πρώην σκληροπυρηνικός χρήστης του Ratpoison(για κάνα χρόνο),
όσο και πιο μετά του αψεγάδιαστου FVWM, όσο και τώρα του λιτού/ελιτίστικου dwm.

Τα «Windows Keys» έχουν/είχαν επωμιστεί σε όλες τις περιπτώσεις τον ρόλο του
«modifier», και χρησιμοποιούντα[ιν] για:
	- μετακίνηση παραθύρων (move)
	- για μεγέθυνση/σμίκρυνση (resize)
	- για κίνηση μεταξύ virtual desktops
	- για ξεκίνημα/εκτέλεση προγραμμάτων
	- για ξεκίνημα μενού
	- για σχεδόν όλες τις εργασίες desktop τέλως πάντων ...

Έτσι, ήθελα να πω πόσο σημαντικά είναι τα «Windows keys» για το Linux, Βsd* και
τα λοιπά, και πόσο ο ρόλος τους έχει υποτιμηθεί/δεν έχει εκτιμηθεί ή δεν
έχουν χρησιμοποιηθεί σε βασικό ρόλο τέλως πάντων, όπως θα έπρεπε.
Η έξυπνη και εύκολη χρησιμοποίηση του desktop είναι σημείο *κλειδί* για την έστω
μερική υϊοθεσία/αποδοχή του FOSS λογισμικού, και το Windows *key*, μπορεί να παίξει
καθοριστικό ρόλο σε αυτόν το τομέα.

Με λίγα λόγια δεν θα μπορούσα να ζήσω δίχως τα «Windows» μου, και για αυτό το
λόγο το πληκτρολόγιο του Ρικούδη, μου είναι τελείως άχρηστο.
Πόσο μάλλον που το Escape key είναι σε άβολη θέση, και τα «F*» κλειδιά είναι
πολύ μακριά για τα δάκτυλα(no matter how long they are).