Poso kostizei na ftiaksoume to ellhniko pliktrologio;

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Thu Jul 12 00:43:38 EEST 2007

On 7/11/07, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:

> Σαφώς και δεν με νοιάζει, και δεν πρέπει να με νοιάζει.  Εγώ είμαι ένας
> απλός  χρήστης, και θέλω το σύστημα να δουλεύει.

*ΑΝ* και θες να λυθεί το πρόβλημα και *ΔΕΝ* έχεις 100.000,00 ευρώ τότε
καιρός να σε νοιάξει

> Υποθέτω πως αν προσέφερα 100k
> κάποιος θα καθόταν να ασχοληθεί σοβαρά,
> [...] με ενδιαφέρει [απλά] να δω το πρόβλημα λυμένο.

σχεδόν όλους μας μας ενδιαφέρει ... το θέμα είναι τι προτείνεις με όλα
αυτά τα σχόλια για τα 100.000,00 ευρώ και την λύση το προβλήματος?
Μήπως να παίζουμε όλα τα μέλη της λίστας joker κάθε μέρα για το Σκοπό?

> Αυτή τη στιγμή ξέρω ανθρώπους (windows power users) που είναι έτοιμοι να
> πάνε
> σε Linux γιατί τους την έχει σπάσει η MS.  Είναι έτοιμοι να δουν ένα σύστημα
> διαφορετικό, να ανεχτούν τις διαφορετικές τους ιδιοτροπίες, και να μάθουν να
> κάνουν πράγματα διαφορετικά απ' ό,τι τα έκαναν.  Ε λοιπόν θα τους ζητήσω κι
> εγώ να άλλαξουν νοοτροπία σε πολλά θέματα, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ
> ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΙΝ ΠΑΤΗΣΟΥΝ Ctrl+C.

Το Linux δεν είναι το Θεϊκό λειτουργικό σύστημα/σύνολο προγραμμάτων.
Έχει και υπέροχες δυνατότητες και γελοίες αδυναμίες. Εσύ με την σειρά
σου δεν είσαι υποχρεωμένος να προωθείς το Linux με θετικά σχόλια ότι
κι αν ισχύει και οι φίλοι σου δεν είναι υποχρεωμένοι να γίνουν Linux
Gurus. Πες λοιπόν εσύ την αλήθεια και *ΑΝ* ο φίλοι σου θέλουν
ασχολούνται με το Linux - αν δεν θέλουν δεν ασχολούνται: Είναι όντως
τόσο απλό.

LOL + τραγική ειρωνεία