Re: kmail και html

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed Jul 11 17:55:25 EEST 2007

On 7/11/07, Σταύρος Γιαννούρης <stavrosg at hellug.gr> wrote:
> Quoting ndemou at gmail.com:

> Ki egw.
> Pleon gia GTK+ MUA xrisimopoiw eite Sylpheed[1], eite Claws Mail[2]

το feature που με κάνει να λατρεύω το tb είναι ένα extension ονόματι
gmailui το οποίο είναι ένα πάναπλα βολικό search: πατάς / και γράφεις
  word f:nick t:domain     και επι τόπου σου κάνει filter τα emails
δείχνοντας σου μόνο αυτά που έχουν την λέξη word στο θέμα και την λέξη
nick στο From: και την λέξη domain στο To: ή Cc: [1]

Υπάρχει κάτι αντίστοιχο στο Sylpheed?

[1] θα ακουστώ σαν διαφήμιση απορρυπαντικού αλλά : Με το gmailui είμαι
χαρούμενος. Είχα ίσως και εκατό υποφακέλους στα emails μου και μετά
απο αυτό το extension και δεν τις χρειάζομε και βρίσκω το email που
ψάχνω γρηγορότερα.