kmail και html

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jul 11 17:34:07 EEST 2007

On Wednesday 11 July 2007, Kostas Boukouvalas wrote:
>     ο Δεν νομίζω πως είναι ειρωνική απάντηση, αλλά δολοφονικά
> πρακτική μέθοδος αυτή που περιέγραψε ο Χρήστος.

Έχεις να προτείνεις κάτι άλλο ?

Ούτε εγώ ξέρω κάποιο εργαλείο που να κάνει formatting σε plain text και
εξάλλου τί formatting να κάνει ?

> Εξ' άλλου ποιος χρησιμοποιεί kmail στις μέρες μας; Ο
> περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί thunderbird.

Πολύς κόσμος χρησιμοποιεί kmail. Πέρα από τα βασικά πλεονεκτήματα που
έχει (native == γρήγορη εφαρμογή για τους KDE χρήστες, καλύτερα φίλτρα,
καλύτερα folders, καλύτερη υποστήριξη πρωτοκόλλων, integration με
SpamAssassin κ.α. integration με gnupg, κλπ κλπ), υπάρχουν θέματα
collaboration, συγχρονισμού και άλλα, στα οποία το thunderbird είναι
ακόμα αιώνες πίσω. Πχ:

Τί addressbook έχεις στο Thunderbird ? LDIF ή comma/tab delimited list ?
Την εποχή που όλοι (ακόμα και τα mobile devices) παίζουν με VCF ? Χα!

Από groupware ? Από integration με organizer και calendar ?

Το έχεις δουλέψει το kontact ποτέ ?

Εντάξει, δεν είναι κακός mailer ο thunderbird, αλλά το kmail είναι μέρος
ενός πολύ μεγαλύτερου συστήματος, που σε σένα μπορεί να μη λέει τίποτα,
αλλά σε άλλο κόσμο λέει.

Και εν τέλει, επιχειρήματα του στυλ "ποιος χρησιμοποιεί kmail στις μέρες
μας", μου θυμίζει τα επικίνδυνα επιχειρήματα του στυλ "μα έλα τώρα, τί
θα πεί τα ActiveX δεν παίζουν στον firefox ? Ποιός χρησιμοποιεί firefox
στις μέρες μας, όλοι οι σοβαροί πελάτες μας τρέχουν IE".

Οπότε, άσε. Και kmail και evolution και sylpheed και mutt (και pine και
pine). Πού το πρόβλημα ? :-P

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?