keyboard repeat & mouse problem

Constantine Dokolas cdokolas at sunsoftgr.com
Tue Jul 10 18:00:28 EEST 2007

Nikos Kanellopoulos wrote:
> Χαιρετώ την λίστα!
>
> Εντελώς ξαφνικά λοιπόν, το keyboard repeat έπαψε να λειτουργει. Τώρα
> διαπίστωσα
> πόσο χρήσιμο είναι... Επίσης το ποντίκι φαίνεται πως κάνει διαρκώς
> κάποιες μικρές
> κινήσεις πάνω-κάτω (γι' αυτό και δεν ενεργοποιείται το screensaver).

Τα πιο φτηνά Micropsof optical ποντίκια έχουν τέτοια προβλήματα (ίσως και
να είναι ανάλογα την επιφάνεια που το βάζεις). Εγώ έχω /και/ πρόβλημα με
παρεμβολές (ναι, σε USB, και είναι μάλλον από τα κινητά!)

Το repeat το κόβω για ρύθμιση, χωρίς να έχω καλή γνώση του X11...

Doc

--
  Theory asserts that, although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS