Υποδομές δημοσίου κλειδιού για την ΓΓΠΣ

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Tue Jul 10 16:22:26 EEST 2007

Στις 10-07-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 16:03 +0300, ο/η Christos Ricudis
έγραψε:

> Ta X.509 pistopoihtika apo mona tous den exoun kanena logo na einai
> "asymbata me linux".
>
> GENIKWS ta pistopoihtika einai "symbata me linux". Synh8ws to asymbato einai
> to meson sto opoio grafontai :)

Απ' όσα καταλαβαίνω εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/X.509

πρόκειται για ιεραρχικό σύστημα, δηλαδή υπάρχει κάποια "Αρχή" που
εκδίδει τέτοια πιστοποιητικά; Αυτό το ρόλο παίζει το κράτος ή αυτός
επιφυλάσσεται για τους ιδιωτικούς φορείς;

Η μήπως δεν έχω καταλάβει σωστά; Γιατί πιο κάτω γράφει για ένα
παράδειγμα πιστοποιητικού από την Thawte που η γνησιότητά του
επικυρώνεται "against itself". Μήπως απλά η Αρχή υπογράφει το
certificate που π.χ. εκδίδω για τον εαυτό μου ή την εταιρεία μου;

Μια ακόμα χαζή ερώτηση: αυτά τα πιστοποιητικά προορίζονται για
ιστοσελίδες μόνο ή μπορεί να χρησιμεύσουν και για ψηφιακή υπογραφή
εγγράφων; Ένα έγγραφο DOC ή PDF με μια τέτοια υπογραφή θα μπορεί να
ανοίγει στο Linux (ΟΟorg ή KPDF);

--Δημήτρης