Υποδομές δημοσίου κλειδιού για την ΓΓΠΣ

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Tue Jul 10 15:34:39 EEST 2007

Στις 10-07-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 15:14 +0300, ο/η ndemou at gmail.com
έγραψε:

> χμμμ:
>  - απο το google δεν κατάφερα να βρώ κάποιο link (παρά μονάχα 2-3 που
> περιέχουν το Δελτίο Τύπου που παραθέτεις (το οποίο έχει παντού
> ημερομηνία 9/7/2007).
>  - στο ίδιο το site της ΓΓΠΣ επίσης δεν βρήκα τίποτα (ούτε στη σελίδα
> ανακοινώσεων όπου έχει άλλα Δελτία Τύπου της ΓΓΠΣ)

Το ξέρω. Έκανα ακριβώς τα ίδια. Απλώς αναρωτιόμουν αν υπάρχει κάποιος
στη λίστα (π.χ. από κάποιο συνεργαζόμενο εργαστήριο) που να έχει υπόψη
του κάτι επί του ζητήματος. Η ανακοίνωηση αναφέρει ότι γίνεται
διαβούλευση με φορείς (και ιδιωτικούς, δηλαδή;), χωρίς να λένε τίποτε
άλλο. Ούτε ένα link που λέει ο λόγος.

--Δημήτρης