stdin/stderr redirections

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Jul 10 13:03:23 EEST 2007

θέλω να κάνω το παρακάτω μπερδεμένο redirection του output μιας εντολής (CMD):

 - το stdout ΚΑΙ το stderr της εντολής CMD να πάει στο αρχείο
OutPlusErr.out αλλά να γίνει και apend στο αρχείο grant.log
 - το stderr της εντολής CMD να πάει στο Err.out

ιδέες (ή ένα καλό reference για το πως ακριβώς λειτουργούν τα > >> >&
| tee κτλ πριν κάνω 2000 δοκιμές)?

o λόγος που θέλω αυτή την "διαστροφή":

 - η εντολή CMD εκτελείτε περιοδικά στο background
 - φυσικά θέλω ένα ημερήσιο log του τι συνέβει (το grant.log)
 - συχνά η εντολή βγάζει temporary και αδιάφορα errors για τα οποία
ΔΕΝ θέλω να ενημερώνομε άμεσα
 - καμιά φορά όμως μπορεί να βγάλει κάποιο άλλο error. Σε αυτή την
περίπτωση θέλω να λάβω email με το error (err.out) και με όλο το log
του τι συναίβει (OutPlusErr.out)