Γκρουπάρισμα με MySQL

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Sat Jul 7 21:44:50 EEST 2007

Μια ερωτησούλα αν κάποιος ξέρει από MySQL να με βοηθήσει.

Έστω π.χ. οτι έχω έναν πίνακα με τις βαθμολογίες των μαθητών μιας τάξης, από
το 0 ως το 100. Ας τον πούμε grades, με δύο πεδία: pupil (αλφαριθμητικό) και
grade (ακέραιο, 0-100). Αν θέλω να δείξω την κατανομή των βαθμολογιών, θα
χρησιμοποιήσω το παρακάτω query:

SELECT grade, COUNT(grade) FROM grades GROUP BY grade;

Το ερώτημα είναι: πως μπορώ να δείξω την κατανομή των βαθμολογιών ανά
*δεκάδες*? Δηλαδή πόσοι πήραν από 91 ως 100, από 81 ως 90, και ούτω καθ'
εξής.

Any help appreciated!

Θοδωρής

--