Enoxlhtiko problem me Openoffice

Smokejohn smokejohn at gmail.com
Thu Jul 5 17:47:52 EEST 2007

Kalhspera. H8ela na sas pw ena mikro problhmataki po exw me to
openoffice. Ka8e fora pou anoigw ena arxeio .ppt (dhl xrhsimopoiwntas
to OOo Presentation) mou petaei ena mhnuma otan to kleinw. Enw dhl ola
douleuoun ok kai diabazw mia xara thn parousiash otan kleinw thn
efarmofh mou leei: "Due to an unexpected error, Openoffice.org
crashed. All the files you were working on will be saved now.The next
time Openofficw is launched, your files will be recovered
automatically.

The following files will be recoverd:" (kai de grafei kanena arxeio lol)
Grafontas auto to mhnuma parathrhsa oti to probhma emfanizetai otan
bazw na dw thn parousiash se slideshow me F5..To periergo omws einai
oti otan pataw OK sto proanafer8en mhnuma anoigei to OOo Writer!!! Den
3erw ti sumbainei alla einai kapws enoxlhtiko..Exei kaneis kamia idea
peri tinos prokeitai h exei sumbei se kanenan allon??

To problhma ufistatai sto Ubuntu 7.04 me to OOo pou eixe original kata
thn egkatastash(den 3erw an eginan updates-ta kanw ola pantws). 8a
dokimasw kai se windows gia na sas enhmerwsw.

Sxetika me to .ppt arxeio einai apo th sxolh mou kai upo8etw ftiaxthke
me MS Office(logiko allwste afou einai .ppt-tespa)...Exw dokimasei
omws kai alla arxeia paromoia kia mou bgazei to idio.

Elpizw na mhn sas kourasa. Isws na eprepe na paw sto OOo forum an to
anaferw alla prin kanw otidhpote pairnw th gnwmh ths listas.

Euxaristw
--
Smokejohn