OT: Re: Access control σε εκτυπωτή δικτύου

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Wed Jul 4 19:17:45 EEST 2007

nk wrote:

> thelei aplws na kaneis to routing ap to linux box, na trejeis enan
> dhcpd, na sthseis dyo diaforetika
> diktya sthn karta sou kai 5-6 grammes tc sthn ekkinhsh (ante 20-30 gia
> na noiwseis pio "sigouros"),
> einai den einai mish wra, kai nai einai
> "pedio timhs" idiaitera gia ton perastiko pou tha to xreiastei,
> ligotero gia to geitona.
Μα, αυτό έκανα :-) δεν αρκεί όμως όταν οι "γείτονες" (ή περαστικοί ή
whatever, γι' αυτό εξ' άλλου χρησιμοποιώ τα εισαγωγικά) παίζουνε βρώμικο
RARPαιχνίδι. Όπερ, σε 1-2 μήνες που μετακομίζω θα κοτσάρω ένα extra AP
και πιθανώς και μια εξωτερική omni και θα τελειώσει το παραμύθι. Thanks
for the tip anyway :)

A.