OT: Re: Access control σε εκτυπωτή δικτύου

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Wed Jul 4 18:00:03 EEST 2007

nikos roussos wrote:
> εκτός αν δεν είμαστε τόσο "κακοί" άνθρωποι και θέλουμε να μοιράσουμε
> και λίγο internet στους γείτονες :P

FWIW: Μ' αυτό το σκεπτικό είχα κι εγώ το AP μου ανοιχτό στον κόσμο -
τελικά αναγκάστηκα να το κλείσω όταν κάποιος "γείτονας" ... το
ξεφτίλισε. Δεν εγκατέλειψα το "πεδίο της τιμής" - απλά διαπίστωσα, για
μια ακόμα φορά, ότι τα μεταξωτά βρακιά (εν προκειμένω η προσφορά
Wireless Internet στους "γείτονες") θέλουν κι επιδέξιους κώλους (στην
περίπτωσή μου: ένα ακόμα AP, μια κάρτα δικτύου και μερικές ώρες
configuration).

A.