Re: The Athens Afair: extremely off-topic αλλά πολύ ενδιαφέρον

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Tue Jul 3 12:34:35 EEST 2007

On 7/3/07, Yiannis Yiakoumis <gyiakoumis at gmail.com> wrote:
> [...]
> Εντωμεταξύ κάποια κωμικοτραγικά στοιχεία όπως το ότι έγινε update μερικούς
> μήνες μετά το detect του sw, και δεν είχε γίνει backup όλο αυτό τον καιρό!!

δυστυχώς δεν είναι κωμικοτραγικά - είναι σκέτο τραγικά
 - απεγκαταστήσαν το rootkit με το που το βρήκανε
 - δεν φυλάξανε τα logs
 - δεν φυλάξανε τα backups
 - κτλ κτλ

Με τόσο σοβαρές παραλήψεις και λάθη από τις μεγάλες ελληνικές
εταιρείες νομίζω ότι οι περισσότεροι απο εμάς μπορούμε να προσθέσουμε
στην κάρτα μας τον τίτλο του "Security Expert" με υπότιτλο "not worse
than the best you can find in the country"