Re: The Athens Afair: extremely off-topic αλλά πολύ ενδιαφέρον

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Jul 3 10:22:58 EEST 2007

Dimitrios P. Bouras wrote:
>  The Athens Affair
>  By Vassilis Prevelakis and Diomidis Spinellis
>
>  How some extremely smart hackers pulled off the most
>  audacious cell-network break-in ever:
>
>     http://www.spectrum.ieee.org/jul07/5280

Eksairetika endiaferon ar8raki, grammeno gia ton poly kosmo, apo dyo
kataksiwmenous episthmones poy gnwrizoun ti grafoun kai prosexoun pws to
grafoun - se anti8esh me tous dhmosiografous pou den kanoun tipote apo ta
dyo. Periexei merikes endiaferouses texnikes plhrofories. 8a eixe endiaferon
na to sxoliasei kapoios pou gnwrizei to software tou AXE.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE