Fedora 6 ή γιατί τα vista είναι για μικρά παιδιά! ;-)

Dimitrios Glezos dimitris at glezos.com
Wed Jan 31 16:44:15 EET 2007

O/H Harris Kosmidhs έγραψε:

> Μιας και είχα χρόνο το δοκίμασα σπίτι. Με την GeForce MX 5200 το
> μηχάνημα ελαφρώς ζορίζονταν. Πχ scroll down στον Firefox και
> χρησιμοποιούσε 20% της CPU (athlon XP 3200 + 1GB RAM).
> εντυπωσιακό! αλλά το έβγαλα...τουλάχιστον μέρχι να πάρω την καινούργια
> Αti Sapphire :-)

Αυτό με το scrolling είναι μάλλον πρόβλημα του driver της κάρτας γραφικών κι όχι
του AIGLX/Beryl ή του Firefox (και σίγουρα όχι του Fedora :). Τουλάχιστον αυτό
κατάλαβα από κάποια threads [1], [2].

Ο firefox δεν είναι καλό κριτήριο για κάτι τέτοια λόγω πολυπλοκότητας του
rendering του.

-d

[1]: http://bugs.beryl-project.org/ticket/1
[2]: http://www.ubuntuforums.org/archive/index.php/t-295052.html

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)