Απ: Free Linux driver development

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue Jan 30 22:52:39 EET 2007

On Tue, 30 Jan 2007, Nick Demou wrote:

> Την 30/1/2007, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> έγραψε:
>> Ayto poy me problhmatise omws sth arxikh anakoinwsh toy typa einai to
>> kommati gia to NDA (blepw na grafei kati antistoixo sto mail toy
>> o Mixalhs o Iatroy):

^^^^^^^^
????????

>> kai ti diaforetiko tha
>> kanoyn apo to na dinoyn binary only drivers?
>
> μα προφανώς μιλά για Open source drivers: είναι _εντελώς_ απίθανο να
> μιλάει για binary only drivers με βάση την παράγραφο:

poly amfibalw.. makari bebaia na mhn eimai alithinos.. kai an den ekobes
to apospasma poy ekopses parapanw, tha boroyses na mas peis ti "ennoei
to poihth" otan leei gia NDA ktl.

kai fysika to parakatw apospasma leei gia "complete" kai "working", de
diabasa kapoy na leei "free as in speech" poy biasthkes na syberaneis
;-)