Mandriva Metisse

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Tue Jan 30 22:06:20 EET 2007

On Tue, 2007-01-30 at 20:31 +0200, Michael Iatrou wrote:

> Αν θέλουμε να επικρατήσει το Linux στο desktop, χρειαζόμαστε αντικαταστάτη
> για το Outlook (example from /dev/urandom), όχι γραφικό περιβάλλον που να
> απαιτεί hardware accelerator για physics engine.

Σωστά. Πάντως το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι λίγο ατυχές, μια και τώρα
γράφω από το Evolution που συνδέεται μια χαρά με τις Microsoftικές
υποδομές της εταιρείας μου. Τη δουλειά του την κάνει μια χαρά (με
εξαίρεση κάτι κουφά του στυλ δεν δουλεύει ο Exchange connector στο
Debian και ας έχεις την ίδια έκδοση με το FC6 όπου δουλεύει :() και η
εγκατάσταση του πιο απλή κι από του Outlook (ADSL και
extras/Universe/testing repos επιτρέποντος).

--Δ