Free Linux driver development

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Jan 30 20:26:51 EET 2007

When the date was Tuesday 30 January 2007 15:10, Kalamaras Dimitris wrote:

> FYI
>
> Ο Greg Kroah-Hartman, kernel developer, δημοσίευσε μια ανακοίνωση στο
> blog του με τίτλο "Free Linux driver development" σύμφωνα με την οποία η
> κοινότητα του πυρήνα (1500+ developers) προσφέρεται να αναπτύξει δωρεάν
> ελεύθερους drivers για κάθε είδος συσκευής, αρκεί ο κατασκευαστής να
> προσφέρει κάποιες προδιαγραφές του προϊόντος του. Από την ανακοίνωση του:
> [...]

Χμ, δεν νομίζω ότι μέχρι τώρα το πρόβλημα των εταιρειών ήταν ότι δεν
μπορούσαν/ήθελαν να πληρώσουν έναν kernel developer να τους φτιάξει ένα
driver. Το πρόβλημα ήταν και παραμένει το σκεπτικό (ή και η αναπόδραστη
πραγματικότητα αν προτιμάτε) ότι κάποια devices, ένας open source driver
πιθανότατα "εκθέτει" κομμάτια του device που η εταιρεία θεωρεί IP.

Αν πραγματικά ήθελαν να πείσουν τις εταιρείες, αυτό που θα έπρεπε να κάνουν
είναι να πουν: "Υπογράφουμε ό,τι NDA θέλετε, απλά δώστε μας τα specs κι
εμείς θα φτιάχνουμε drivers τους οποίους όμως θα τους διαθέτουμε μόνο σαν
blobs". Αλλά αυτό, ελπίζω, δεν θα γίνει σύντομα...

--
 Michael Iatrou