openvpn

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue Jan 30 20:08:37 EET 2007

On Tue, 30 Jan 2007, Chrisovalantis Sfirakis wrote:

> Παρά τις οδηγίες που μου δόθηκαν δεν κατάφερα να βρω μια άκρη
> αν μπορεί κάποιο να μου πει λίγο τα στοιχειώδη βήματα που πρέπει να κάνω
> από την αρχή....

apo to
http://openvpn.net/howto.html

Genika einai arketa aplo

http://openvpn.net/howto.html#config

kai ta arxeia einai etoima!
http://openvpn.net/howto.html#server
http://openvpn.net/howto.html#client

Yparxei kai ligo pio aplos tropos, me ena kleidi poy dianemetai me
asfales kanali - xwris CA cert -  alla ekei an diarreysei to kleidi,
katarreei olh h ypodomh. To grafei poly kala sto HOWTO version 1

http://openvpn.net/1xhowto.html

Build A Pre-Shared Static Key

In contrast with RSA key management, using a pre-shared static key has
the benefit of simplicity. The major downside of using static keys is
that you give up the notion of perfect forward secrecy, meaning that if
an attacker steals your static key, everything that was ever encrypted
with it is compromised.

kai ligo pio katw exei ta conf arxeia

> εστω για να στησω ενα client to client
De ginetai ayto.. xreiazetai h mia pleyra na einai server kai h allh client

pes mas ti tha katafereis..
kalh tyxh