Mandriva Metisse

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at power-on.gr
Tue Jan 30 18:53:36 EET 2007

Στις 30/1/2007, DJ Art <djart at linux.gr> έγραψε:

> Ουφ, I give up and go back to my cave ...
>

> Γιατί το παραπάνω μου ακούγεται σαν dick-size war ?
>
> Και εξάλλου ΔΕΝ ΤΟ είχαμε αυτό πρώτοι, τι να κάνουμε τώρα ...

Ούτε η μικρομαλακή το είχε πρώτη, αλλά το διαφημίζει λες και δεν υπήρξε ποτέ
τέτοιο πράγμα, και ανακάλυψε δήθεν τον τροχό με πέντε φτηνιάρικα, βαριά και
ουσιαστικά άχρηστα εφφέ.

Η αληθινή όμως διαφάνεια σε ολόκληρο παράθυρο δεν είναι απλώς εφφετζήδικη,
βολεύει πολύ π.χ. στην αντιγραφή κειμένου από εικόνα.

Αν θέλουμε να επικρατήσει το Linux στο desktop, πρέπει να πολεμήσουμε με όσο
το δυνατόν περισσότερα βέλη στις φαρέτρες μας.

Φιλικά,

Λουκάς.