Απ: Fedora 6 ή γιατί τα vista είναι για μικρά παιδιά! ;-)

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Jan 30 17:03:38 EET 2007

Την 29/1/2007, Alex Argiropoulos <aaalex at ath.forthnet.gr> έγραψε:
> Λοιπόν όποιος έχει pc με nvidia, να κατεβάσει χθες το Fedora 6.
> Πρέπει να έχω linux από το 1997, και αυτή ήταν η πρώτη φορά που αισθάνθηκα
> ότι
> το linux υπερτερεί στο desktop στο eye-candy τομέα. (Ακόμα και από τα
> πολυδιαφημισμένα Windows Vista, ναι!!!)

:-) ναι όντως μένεις με το στόμα ανοιχτό την πρώτη φορά. Πριν 2-3
μήνες το έδηχνα σε ανθρώπους με μεγάλη εμπειρία απο windows (και μόνο)
και τους έλεγε ότι είναι τα vista και λέγανε "γουαου... τι φτιάξανε...
θα μου δώσεις ένα CDάκι ρε Νίκο". Όταν τους έλεγα ότι είναι linux
μένανε με ένα υφος "δεν καταλαβαίνω τι μου λέει τουτος εδώ" και 2
στους 3εις το προσπεράσανε ως μη γενόμενο - δεν το καταλαβαίνω αρα δεν
υπάρχει.

Anyway

κατά την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ είναι ψαρωτικό αλλά (τουλάχιστον μέχρι
στιγμής) άχρηστο. Μετά από λίγες μέρες compiz/xgl επέστρεψα σε κλασικό
περιβάλλον χωρίς 2η σκέψη και δεν μου έχει λήψει καθόλου (να σημειώσω
ότι είχα μόνο ένα πρόβλημα με rdp sessions για το οποίο είχα βρει work
around).
Συνεπώς αν δεν έχετε τις κατάληλες κάρτες μη αγχώνεστε: μπορεί κάλιστα
να μην τις χρειάζεστε. Αν μάλιστα δεν σας αρέσει και πάρα πολύ να
εξαρτάτε το λειτουργικό από binary drivers για τα βασικά devices (m/b,
vga, lan) τότε υπάρχει και ένας λόγος να μην ασχοληθείτε καν (αν και
_νομίζω_ ότι κάποιες vga κάρτες της intel ικανές για τέτοια εφέ έχουν
ΕΛ/ΛΑΚ οδηγό αλλά μπορεί κάλιστα να κάνω λάθος).

ΥΓ: δεν λέω σε καμία περίπτωση ότι τα εν λόγω projects είναι κακό να
υπάρχουν. Καθένας κάνει ότι αυτός θεωρεί ενδιαφέρον (και πολύ καλά
κάνει). Μάλιστα ακόμα και αν δεν βλέπω τώρα πρακτικά οφέλη για εμένα
από αυτά τα projects είμαι σίγουρος ότι θα δούμε στο μέλλον και μάλλον
στο άμεσο