Από SO-DIMM σε DIMM (slightly off-topic)

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Mon Jan 29 19:09:40 EET 2007

Συγνώμη για το ελαφρώς off-topic...

Θέλω να αναβαθμίσω τη RAM στο laptop μου, και τα 2 SO-DIMMάκια που θα μου
περισσέψουν από την αναβάθμιση να τα βάλω στο σταθερό. Είχα ακούσει οτι
κυκλοφορούν κάτι αρθρωματάκια στα οποία καρφιτσώνεις το SO-DIMM και μπαίνουν
σε κανονικό "full-size" DIMM socket. Όμως υστερα από εξαντλητικό googling δεν
μπόρεσα να βρώ κάτι.

Έχει κανένας υπόψιν αν και πού μπορώ να βρώ?
Κρίμα είναι να πάνε χαμένα 512ΜΒ RAM...

(Σημείωση: αναφέρομαι πάντα σε DDR1 RAM)

Ευχαριστώ,
Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"