Fedora 6 ή γιατί τα vista είναι για μικρά παιδιά! ;-)

Alex Argiropoulos aaalex at ath.forthnet.gr
Mon Jan 29 18:16:56 EET 2007

Καλησπέρα σε όλους,

Λοιπόν όποιος έχει pc με nvidia, να κατεβάσει χθες το Fedora 6.

Γενικά η διανομή που έχω σπίτι είναι mandriva. Όλα καλά, είχα δει δείγματα από
xgl και δεν μάσησα.  Ε,  προχθές μου χάλασε το mandriva μετά από ένα cooker
update, και μιας και υπήρχε ένα  dvd Fedora 6 λέω "Δεν το βάζω να δω τι
παίζει"

Πρέπει να έχω linux από το 1997, και αυτή ήταν η πρώτη φορά που αισθάνθηκα ότι
το linux υπερτερεί στο desktop στο eye-candy τομέα. (Ακόμα και από τα
πολυδιαφημισμένα Windows Vista, ναι!!!)

Για να καταλάβετε για τι πράγμα μιλάω δείτε:
http://www.youtube.com/watch?v=tZueRYaGiHE
http://www.youtube.com/watch?v=f3H6FW77HeE

Έχω την nvidia 7300, και όλα τα effect χρειάζονται 0% cpu!!!

Απίστευτα πράγματα.  Πολύ καλή δουλεία.  Δείτε το.

Φιλικά,
/Άλκης