χειρισμός animations με δάχτυλα (;)

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Jan 29 09:47:45 EET 2007

Fanis Dokianakis wrote:
> Support for multiple independent mouse cursors

Multiple independent mouse cursors! Pws den to eixe skeftei kaneis mexri twra? Problepw oti se liga xronia 8a pianoume me to aristero pontiki thn mia gwnia tou para8yrou, me to deksi pontiki thn allh gwnia, kai me to pontiki poy 8a xoume sto podi 8a to trabame pros ta katw kai 8a skizetai sta dyo gia na apokalypsei to periexomeno tou para8yrou poy brisketai apo katw.

Ase poy, eidika se syndiasmo me to folding, sou dinei apisteytes eykolies sto xeirismo tou desktop. 8a mporeis mexri kai na diplwneis to para8yro san sentoni (me to kolpo pou apaitei dyo atoma kai tessera xeria).

In Next Version : Redundant Array of Independent Mouse Cursors

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE