provlimatismenos

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Mon Jan 29 03:08:24 EET 2007

> kalispera file stathi

geia sou kai sena

> energopiisa to boot se cd ekana epanekinisi ,ksekinise na diavazi evgale
> tin proti o8oni engatastasis tou edosa install kai ksekinise na fortoni
> pirina ,mou edose ti mpara stisimatos kai ligo pri to telos mavrise i
> o8oni meta apo ligo stamatise to diavasma tou cd kai kolage .mono me
> reset epanekinouse. celeron 600 ,320 ram win 98se 32 bit
> dianomi ubunti 6.10
> ekane to ido kai se elinika kai angika.

apo auta pou les, eikazo oti to boot kollise kata to stadio enallagis apo
text mode se graphics mode gia tin oloklirosi is diadikasias. Kata pasa
pi8anotita, den anagnorise or8a tin karta o8onis ('h kati allo pige straba
me to 8ema "grafika"). An exeis oreksi, dokimase xoris na fortoseis
grafika. Den ksero an sto ubuntu ginetai auto, alla sto slax
(http://slax.linux-live.org/) ginetai. To slax, oloklironei tin diadikasia
ekkinisis kai meta sou dinei odigies gia to pos 8a sinexiseis. Mias kai
exeis to ubuntu, des an mporeis na tou peis na min kanei autodetect tin
karta grafikon kai na ksekinisei grafika se "vesa" mode. (To "vesa" mode
einai enas elaxistos koinos paranomastis gia oles tis kartes grafikon.
Mporei na min exeis accelerated 3D kai loipa, alla 8a exeis mia xara 2D
grafika kai 8a mporeis na doulepseis xoris problima mexri na deis ti
trexei).

-Stathis