Kernel, Accessrunner kai weird stuff

Christos Panagiotakis chrismfz at gmail.com
Sat Jan 27 23:54:53 EET 2007

Thanks for this an einai mono auto tha to dokimasw otan teleiwsw me
tin vardia mou... Giati auto parousiazetai san 1o error sto compile
meta akolouthoun kialla alla den eimai sigouros an ta ypoloipa errors
dimiourgountai logo aftounou...

Thanks again

Την 27/1/2007, Manolis Kiagias <sonic at diktia.dyndns.org> έγραψε:

--
Κατά βάθος είμαι χαρούμενος, διότι δεν περιμένω να μου συμβεί κάτι για
να νιώσω καλά.

Vulnerant Omnes Ultima Necat