user profile +samba

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Fri Jan 26 17:34:02 EET 2007

Den dikeukrinizeis sto mail sou ('h den katalaba ego), alla mou fainetai
oti ston samba server exeis orisei ton xoro tou profile entow tou home
directory tou xristi (pi8anon se kapoion ipokatalogo). Sta samba docs,
anaferetai oti kati tetoio den prepei na ginetai (den 8imamai ton akribi
logo apekso). Sinistatai, i dimioyrgia ksexoristoy profiles share sto
opoio 8a grafontai ta profiles. Sto diko mou setup, etsi doulepse
perifima.

Gia paradeigma (auto pou exo sto diko mou), einai to eksis:

[homes]
   comment = Home Directories
   browseable = no
   writable = yes
   valid users = %S

[Profiles]
    comment = Network Profiles Share
    path = /ide3/profiles
    read only = No
    store dos attributes = Yes
    browseable = no
    guest ok = no
    create mask = 0600
    directory mask = 0700
    printable = no
    hide files = /desktop.ini/outlook*.lnk/*Briefcase*/

Bebaia, 8a prepei na oriseis kai stous clients na xrisimopoioun to
profiles share gia to profile tous. Auto mallon 8a to exeis idi kanei afoy
koitas ta roaming profiles.

-Stathis