USB disk auto mount

basOS G noxelia at gmail.com
Thu Jan 25 20:53:44 EET 2007

---------- Forwarded message ----------
From: basOS G <noxelia at gmail.com>
Date: 25-Jan-2007 20:52
Subject: Re: USB disk auto mount
To: Harris Kosmidhs <hkosmidi at softnet.tuc.gr>

On 25/01/07, Harris Kosmidhs <hkosmidi at softnet.tuc.gr> wrote:

> Ευχαριστώ για το script.
> Έχω κάποια προβλήματα. Ξεκινάει το σκριπτ με :
>
> label=`/sbin/vol_id -l "$UM_DEVICE"`
> uuid=`/sbin/vol_id -u "$UM_DEVICE"`
>
> που ορίζεται το UM_DEVICE; ήταν κενό σε μένα (χρησιμοποιώ το udev) οπότε
> και το έβαλα καρφωτά: UM_DEVICE="/dev/uba1"

Βασικα το script δεν ειναι για να το τρεχεις με το χερι, αλλα το
τρεχει αυτόματα το usbmount. Το εγκατεστησες στους φακελους του
usbmount (install.sh)? Εχεις εγκατεστημενο το usbmount? Το UM_DEVICE
το θέτει το usbmount στο περιβαλον πριν καλεσει τα script που ειναι
στο /etc/usbmount/mount.d
> Μετά πετάει:
Εχεις θέσει το d="on" ε?
> label is mp3
> uuid is 42704FF9704FF1E9
> listitem is -label=mp3,-mpoint=/mp3
> tlabel is mp3
> tuuid is
> mpoints is /mp3
> Suppose to have created /mp3 ->
Απο αυτη τη γραμμη φαινεται οτι δεν το εχεις καλεσει με τo usbmount ή
υπάρχει καποιο αλλο προβλημα (π.χ. τι εκδοση του usbmount έχεις).

> Και δε γίνεται τίποτα. Το /mp3 προφανώς υπάρχει και είναι άδειο.

Το mount point που οριζεις στο script δεν πρεπει να υπαρχει ως φάκελος
διοτι το usbmount μονταρει σε καποιο δικο του φάκελο το παρτιτιον και
στη συννεχεια το script δημιουργει simbolic links στα mount point που
εχεις ορισει στο partitions.conf