usb HD problem

DJ Art djart at linux.gr
Thu Jan 25 16:04:11 EET 2007

On Thursday 25 January 2007 15:39, Harris Kosmidhs wrote:
> Pantos me to ntfs-3g (FUSE) grafo kanonikotata se NTFS xoris problhma

Γνωρίζεις αν σκοπεύουν να το χώσουν ποτέ μέσα στον πυρήνα ?

Υποτίθεται είναι ακόμα "beta" ώστε να δοκιμαστεί επαρκώς (τουλάχιστον
έτσι είχα διαβάσει τότε που έγινε το release του και έγινε ντόρος). Και
ανέφερε ο ίδιος ο developer μάλιστα ότι ναι μεν δεν έχουν παρατηρηθεί
προβλήματα, αλλά νιώθει ότι ο κώδικάς του δεν είναι πλήρης ....

(γενικά, προτιμώ να μην το κάνω εγώ beta test στα real δεδομένα μου αν
δε μπεί στον πυρήνα πρώτα ....)

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?