provlimatismenos

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Wed Jan 24 18:47:59 EET 2007

* Michael Iatrou [2007-01-24 11:28]:
> Από την άλλη, αντί να παιδεύεται με ένα δεύτερο, παλιότερο μηχάνημα, μπορεί
> κάλλιστα να δοκιμάσει ό,τι θέλει σε ένα VMware...

Το VMware δεν είναι ελεύθερο. Πριν λίγες μέρες, κυκλοφόρησε ελεύθερο
(GPL) το VirtualBox, το οποίο μάλλον κάνει μια παρόμοια δουλειά:

http://www.virtualbox.org/

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ το VMware, όμως το VirtualBox είναι πολύ όμορφο -
τρέχει μια χαρά Windows XP στον υπολογιστή μου (Pentium 4 2GHz, 512 MB
RAM) μέσα στο Linux, και φυσικά μπορεί να τρέξει επίσης και οποιαδήποτε
διανομή Linux. Εκτός αυτού, τρέχει και σε Windows (δηλ. τα Windows είναι
host) και λένε ότι σε λίγο θα τρέχει και σε MAC OS X.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr