linux box σε ρόλο web/mail server για πολλά domains

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Jan 24 18:45:13 EET 2007

αφότου έχω κάνει μερικές εγκαταστάσεις linux + http,smtp,pop/imap
server πάντοτε για ένα domain τώρα έχω περιέργεια να να στήσω ένα
linux box για web / mail server για πολαπλά (δηλ. virtual) domains σαν
αυτά που υποστηρίζουν ένα σωρό μικρά sites.

Υπάρχει βέβαια άπειρο documentation εκεί έξω αλλά πριν διαλέξω 4-5
άρθρα για να ξεκινήσω με χαρά θα άκουγα προτάσεις από κάποιον με
εμπειρία: Τι λογισμικό έχετε δοκιμάσει και σας άρεσε? Μήπως θημάστε
κάποια άρθρα / howtos που σας φάνηκαν αξιόλογα? Υπάρχουν διανομές με
στόχο αυτή ακριβώς την λειτουργικότητα?

Το σημαντικότερο:
Postfix και Courier σας φένονται _επαρκείς_ επιλογές (τυχαίνει να έχω
κάποια εμπειρία σε αυτά τα δύο οπότε θα προτιμούσα να μην μάθω κάτι
από την αρχή αν δεν είναι απαραίτητο. Δεν με πειράζει αν δεν είναι
ιδανικές επιλογές αρκεί να κάνουν με αξιοπρέπεια τι δουλειά τους και
να βρίσκω documentation σχετικά εύκολα).