provlimatismenos

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jan 23 23:40:22 EET 2007

On 2007-01-23 23:08, korakianitis spiros <sp_lais6 at otenet.gr> wrote:
> ime xristis ton win apo 15 xronon tha ithela na xrisimopiiso ta
> linux ala fovame mipos den mporeso, provlimatizome ti tha gini
> me ta arxia pou iparxoun idi sto sistima mou

H kalyterh lysh se ayth thn periptwsh, otan thes dhladh na
peiramatisteis me ena neo leitoyrgiko systhma, einai na pareis
prwta ena kalo *PLHRES* backup twn arxeiwn soy.

Etsi an kati paei straba, mporeis na ksekinhseis pali apo to
mhden, na sthseis to palio leitoyrgiko systhma, kai na
epanafereis ta arxeia sou.

> ta ipostirizi ?

Analoga.  Orismena format arxeiwn de diabazontai toso eykola se
Linux, giati einai 'kleista' kai mono ta emporika programmata pou
ta eftiaksan (se Windows) mporoun na ta xeiristoyn.  Isxyei,
omws, kai to anapodo.  Kapoia format arxeiwn pou diabazontai mia
xara apo programmata se Linux, einai adynaton na ta deis apo
Windows (epeidh den yparxei to antistoixo programma).

Genika, ta pragmata den einai *toso* tragika omws.  Yparxoun para
polla ergaleia toso gia metatroph oso kai gia apeu8eias xrhsh
orismenwn format arxeiwn.

> an antimetopiso problima mporo na ta apengatastiso kai na
> epanafero to sistima stin arxiki tou katastasi?

An exeis frontisei na pareis ena kalo backup, nai.

> Exo diktio an ta stiso sto ena mixanima tha sinergasti me ta
> ipolipa i prepi na ine olo to diktio me linux ?

Oxi den xreiazetai na einai olo to diktyo me Linux.  Sto spiti
egw exw 3 diaforetika mhxanhmata kai trexoyn:

    Windows XP
    FreeBSD
    Linux (se dual boot me Solaris)

Einai tessera diaforetika leitoyrgika systhmata.  Me tis
katallhles ru8miseis, to ena mporei na dei to allo mia xara (mesw
diktyoy panta).