File size limit exceeded

Dimitrios Apostolou jimis at gmx.net
Tue Jan 23 11:31:49 EET 2007

On Monday 22 January 2007 21:11:40 george fragos wrote:
>   Γειά σας!
>   Δεν είναι η πρώτη φορά που γράφομαι στην λίστα, αλλά η τελευταία
> ήταν πριν αρκετά χρόνια!
>   Αν και παλεύω χρόνια με το λίνουξ, εξακολουθώ να συναντώ πολλές
> δυσκολίες. Μία από αυτές συνέβη πριν λίγες μέρες και παρά τις αναζητήσεις
> μου δεν μπόρεσα να βρω κάποια διεξοδική λύση...
>   "File size limit exceeded", λοιπόν, output που συναντώ πρώτη φορά!!!
>  Δεν γνώριζα καν, μέχρι εχθές, ότι έχει σχέση με το PAM.
>   Πρόθεσή μου είναι να μεταφέρω από το native partition σε ένα FAT
> partition που βρίσκεται σε διαφορετικό σκληρό δίσκο, τις δύο εικόνες
> [...]

Είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα όταν ήθελα να μεταφέρω μεγάλο αρχείο από PC σε PC
μέσω κάποιου φορητού σκληρού δίσκου, που συνήθως είναι FAT32.  Η λύση που
χρησιμοποίησα είναι η ακόλουθη.

Αν θυμάμαι καλα τη σύνταξη, για να σπάσεις το αρχείο:
$ split -b 1024m /path/to/big_file.iso /path/to/FAT32fs/blah

Για να το ενώσεις:
$ cat /path/to/FAT32fs/blah* > /path/to/new_big_file.iso

Για να είσαι σίγουρος ότι δεν έκανες κάτι λάθος, έλεγξε και τα md5sums.

Δημήτρης