[Solved] crypto f200 σε debian sarge

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sat Jan 20 00:36:41 EET 2007

Την 15/1/2007, Nick Demou <ndemou at gmail.com> έγραψε:
> Την 15/1/2007, Antonis Lilis <alilis at di.uoa.gr> έγραψε:

OK βάζοντας πυρήνα 2.6.19[1] και εγκαθιστώντας το firmware [2] του ο
driver παίζει και μετά μένει να ρυθμίζεις το ppp[3] και συνδέεστε[4]

Με παίδεψε αρκετά δυστυχώς αλλά θα πρέπει να σημειώσω ότι ήταν η πρώτη
μου επαφή με kernel compilation και με pppoe και η 2η μετά από χρόνια
με το pppd γενικά. Επίσης το να δουλεύεις _μόνο_ μετά τις 10:00 το
βράδυ δεν βοηθάει (ειδικά αν το kernel compilation κάνει 1:30 ώρα).
Τέλος επειδή είμαι και γκαντέμης ο provider μου είχε συμπεριλάβει τον
χαρακτήρα # στο password μου το οποίο το πλήρωσα με πολύ debuging και
man reading μέχρι να καταλάβω γιατί επέμενε αυτό το μήνυμα "wrong
password" στα logs μου :-)

[1] ελπίζω να ξέρετε πως γιατί εγώ συνδύασα 3 how-tos και φαντασία για
να το κάνω
[2] βήμα 3,4,5 από http://rajeshjayaprakash.in/conexant.html
[3] βασίστηκα στις οδηγεί ες από εδώ (βήμα 3 έως 7):
http://www.techteam.gr/index.php?showtopic=69941&st=30
[4] π.χ. με ένα pppd call provider ως root και αν κάτι πάει στραβά
δείτε το /var/log/messages και δοκιμάστε pppd call provider debug (man
pppd για το debug)